Linia telefoniczna do zgłaszania spraw serwisowych: 32 500 52 00
Na Państwa zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, najpóźniej w następnym dniu roboczym.
Linia dostępna w godzinach 7:00 – 15:00
FORMULARZ SERWISOWY
Warunki serwisu gwarancyjnego urządzeń POL-EKO® sp. k.
- Udziela się gwarancji na zakupiony sprzęt wymieniony w niniejszej karcie gwarancyjnej.
- Okres gwarancji dla Użytkownika/Nabywcy wynosi 24 miesiące od daty odnotowanej na karcie gwarancyjnej.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia wynikłego ze złego transportu.
- W przypadku uzasadnionej naprawy gwarancyjnej koszty transportu do Serwisu pokrywa Użytkownik/Nabywca; zaś drogę powrotną - Gwarant. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Użytkownik/Nabywca obciążony zostanie kosztami transportu w obie strony oraz kosztami przeglądu urządzenia według obowiązującego cennika.
- Zasadna wada lub uszkodzenie sprzętu zostaną bezpłatnie usunięte w ciągu 14 dni od dnia otrzymania sprzętu do Serwisu Gwaranta.
- Termin ten może ulec wydłużeniu, jeżeli naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych od producenta poza granicami kraju.
- Okres gwarancji dla Użytkownika/Nabywcy zostaje przedłużony o czas pozostawania sprzętu w Serwisie.
- Pojęcie "naprawy" nie obejmuje czynności związanych z instalacją, konserwacją sprzętu lub poprawą połączeń mechaniczno-elektrycznych.
- Uprawnionym do wykonywania napraw gwarancyjnych jest wyłącznie Serwis firmy POL-EKO® A.Polok-Kowalska sp.k.
- Użytkownik/Nabywca zobowiązany jest do przesłania do serwisu producenta urządzenia czystego i zdezynfekowanego (o ile to konieczne).
- Gwarancją są objęte nośniki danych dostarczone wraz z urządzeniem; gwarancja nie obejmuje danych przechowywanych na dołączonych do urządzeń wszelkiego rodzaju nośnikach np. kart pamięci lub pamięci przenośnych typu "pendrive". Producent zaleca tworzenie kopii zapasowych istotnych dla Użytkownika danych.
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia części szklanych oraz uszkodzenia mechaniczne.
- Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne, które zużywają się podczas normalnego użytkowania wyrobu, np. akumulatory, baterie, źródła światła.
- Jeżeli Użytkownik w okresie gwarancji:
- użytkuje wyrób niezgodnie z Instrukcją Obsługi
- wykonuje naprawy lub przeróbki wyrobu samodzielnie lub zleca osobom nieupoważnionym przez firmę POL-EKO® A.Polok-Kowalska sp.k.
- zerwie plombę gwarancyjną,
- korzysta w pierwszym roku użytkowania wyrobu (licząc od daty jego sprzedaży) z uprawnień wynikających z rękojmi,
- na obiekcie brak jest zabezpieczeń przepięciowych wskutek czego sprzęt ulega uszkodzeniu (np. z powodu wyładowania atmosferycznego) to traci uprawnienia z tytułu niniejszej gwarancji.
- Karta gwarancyjna jest ważna, jeżeli posiada wpisany numer seryjny wyrobu zgodny z tabliczką znamionową, model i datę sprzedaży potwierdzoną pieczątką firmową, bez poprawek i skreśleń. W przypadku niedopełnienia tych wymogów, Użytkownik traci uprawnienia niniejszej gwarancji.
- Zaleca się przeprowadzanie systematycznej kontroli urządzeń (badanie rozkładu temperatury) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Informacje na www.polekolab.pl